Vi babyblogger.. del 2

Teo `en runder halvåret i dag, og med det skal jeg sende inn en søknad til øverstekommanderende om og få disse siste 6 mnd TILBAKE. Uten kolikk. 
Har du hilst på Teo forresten? Han som nå våkner med et glis og sier PLUUU om morgenen. Han som spiser og drikker og sier MMMM. Han som legger seg og sove når han er trøtt- tilogmed lenge sammenhengende om han virkelig har dagen. Ja, Teo- han som kan være med mamma og "tante" Mona på sushilunsj uten og lage et eneste knirk?




 


Det er fantastisk og bli kjent med nye mennesker. Følelsen er noe forsterket når man faktisk har lagd mennesket selv. DIY. Atter en fordel med et urolig barn,- vi strekker bli-kjent-fasen ut i det vide. Føler vi har så mye til gode med Teo.  Jeg tar meg selv ofte  i og tenke "Huff" om disse mnd som gikk. Det ble ikke helt som forventet. Men det skal jeg slutte med, for det er NÅ som gjelder. Det ble som det ble, men jeg skal love dere at vi skal gjøre max ut av det som blir. Uten forventninger. 




Så er det vel lov og føle seg überstolt. Stolt over hvordan vi har taklet de siste mnd. Mest av alt stolt over det mest vellykkete DIY prosjektet siden storebror <3





3 kommentarer:

  1. Halleluuuuuja!!!:-)))) fineste teo'en og mammaen Hannes<3 e helt imponert over måten du har takla disse 6mnd på, å kor rolig du har vært! Du e bare helt FANTASTISK!<3 Max og Teo e super heldig som fikk dæ som mamma!! Love u long time snuppa mi<3 klem fra "tante" mona

    SvarSlett
  2. Godt det berre er for ein kort periode, sjølv om det nok føles uendeleg lenge mens det pågår. Godt å endeleg få bli kjent med den virkelige Teo som ikkje lengre er plaga med vondt nakke/mage? tenkjer eg. Nydelig er han!

    SvarSlett