Nytt møter..

Gammelgult!


Synserne har talt og det er igjen kjøkkenet som skal utfordre hos NIB. Denne gang i ufordringen nytt møter gammelt. I et hus med et moderne og enkelt uttrykk finnes det neimen ikke mye gammelt. Heller ikke lopper. Og med det kommer jeg med en innrømmelse som kanskje  gjør meg uverdig som interiørblogger.. Hold fast.. Jeg.har.aldri.vært.på.loppemarked.
Jeg har vært på Fretex og lett etter en seng en gang. Og jeg har fjernbestillt gamle trekasser fra et garasjesalg. I tillegg holder jeg 60-tallet og retroinspirerte elementer nært mitt bryst. Holder det for og redde interiøræren? 
Det gamle som finnes her hjemme er arvegods fra mor. Og hva er bedre enn interiør ikke bare med historie, men med barndomsminner? Det gule meierispannet brukte mor til melspann og lukker jeg øynene kjenner jeg lukten av nystekte vaffler, sol og nyrørte rips fra hagen en perfekt sommerdag på Landegode <3


2 kommentarer:

  1. Herlig bilde! Lyset som flommer inn gjør bildet så flott. Elsker det lyse mot den rustikke veggen din.

    Lykke til i utfordringen! Lagt meg til som følger!

    SvarSlett
  2. Liker så godt kjøkkenet ditt! fine arveting og fint minne å ha!
    Jeg har ikke vært så ofte på loppemarked jeg heller:) Men noen gamle ting har jeg, mest som jeg har arvet:)

    Klem og god natt
    Tonje

    SvarSlett