Fem stjerner..

Til baristahjørnet vårt..

Noen har smuglet A-menneske kromosoner inn i det nyeste avkommet vårt. Og siden søndag er den eneste sove-morgenen for mor i huset, er det veldig god hjelp og få i dette hjørnet 6/7 morgener ellers i uken. Det er bare en fase, sant? Plutselig så ligger han og drar seg til langt utpå dagen, sant? Oh, well, det er vel mer kaffi der det kommer fra..













I morgen skal jeg ikke tenke på kaffe når jeg våkner. Da skal jeg være kjip og borre albuene inn i sovemannen ved siden av helt til han skjønner alvoret.      
"NåhardumedogvåkneogdetienfaderligfartdetersøndagogjegskalsoveoguansettmådetværeDUsomharsmugletinndissea-menneskegenenekomdegoppNÅførjegvåknerpåordentlig"

Gud, jeg elsker søndager

(Skilt fra House Doctor, skål fra Bruka og Kaffemaskin fra Nespresso)


4 kommentarer:

  1. Hihi:-) god morn fineste<3

    SvarSlett
  2. Hihi, husker godt den tidligopptiden ja:)
    Men trøst deg med at det blir bedre, nå er mine 13 og 15 og de sover gjerne rundt i helgene:)

    Ha en fin fin lørdag:)

    SvarSlett
  3. Åhhh, jeg husker den albuen! Goood times - ikke sikkert samboeren min føler det på samme måten siden jeg er utrolig glad i å sove og gjerne har brukt albuen både lørdag og søndag:)
    Kjøkkenet ditt er utrolig lekkert foresten! Ha en fin kveld, og en fin søndagmorgensøvn:)

    SvarSlett
  4. Elsker kjøkkenet ditt! Helt klart ett 5stjernes! :-)
    Har selv to små a mennesker.. men jeg liker ikke kaffe.. :/
    Burde vel lære meg det etterhvert! Hihi

    God helg!
    Smil fra Vibeke

    SvarSlett