FINALEPLASS!

..i grenen "høy på pæra"..
Neida, neida- det er enda langt opp til toppen, men jeg har veldig mange glade, POSITIVE, fine og takknemlige følelser for dette. NIB har nemlig vist meg mye tilitt i det siste og i kveld velger de meg altså som finalist i "here i am-this is me" utfordringen.

Jeg var kjempeglad for finaleplassen i sist utfordring også, men jeg må få innrømme at denne utfordringen har vært den GJEVESTE. Iløpet av den siste uken har besøkstallene vært helt vanvittige, mange fine kommentarer både her og på FB- nye følgere har det og blitt. Så stas. Og det er plass til maaaange flere her inne- bare og stige på. Velkommen skal dere være:)

Ja, og for de som vil stemme på bidraget gjør de her. Here i am- this is SO me!!




17 kommentarer:

  1. Gratulerer! Jeg har stemt på deg ;) Masse lykke til nå!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye! for en herlig blogg du har!
    la meg til for å komme tilbake igjen :)

    *heier på deg*

    Vibeke i skråningen

    SvarSlett
  3. Gratulerer så masse!!
    Vel fortjent finaleplass:)
    Nydelig bilde ♥

    Lykke til!!

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Du får min stemme. Legger meg også til som følger:) Du skriver så herlig og flotte bilder også! Vil også si at jeg kjenner meg sååå igjen i innlegget der du skriver om kolikkbarn. Vi hadde selv kolikk i 4 mnd på eldstemann og gud hjelpe meg for en tid. Følte meg fullstendig mislykket som mamma:( Hvor var den babyen vi hadde bestillt? Ja, den som ligger og pludrer og smiler...
    Men du; det går over!!! Bare gled deg, du er der snart!

    SvarSlett
    Svar
    1. ååh! jeg gleder meg aldeles ikke over at andre har vært i " uløkka" men likevel er det godt og høre andres opplevelser. ikke minst og høre "snart er det over, hang in there".. :)

      Slett
  5. Du har det fiiineste kjøkkenet. Jeg bare digger veggen din. Vi skal bygge hus og jeg hadde egentlig bestemt meg for matt men etter å ha sett bilder her på bloggen din blir jeg i tvil. Jeg har klikket innom bloggen din en stund men er ikke så flink til å legge inn kommentarer, men jeg finner så mye fin inspirasjon hos deg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så utrolig fint og høre:) elsker kjøkkenet jeg og! Og om det er noe trøst er valget mellom matt og høyglans noe som ofte går igjen i kjøkkenverdenen. Jeg skjønner de som velger bort høyglans i frykt for at utrykket skal bli for moderne, men selv om stilen ellers skulle være klassisk er jo høyglans bare en fin kontrast. Og med tanke på vedlikehold- høyglans er myyye lettere og holde rent!!

      Slett
  6. Gratulerer så mye med finaleplassen.
    super blogg du har, denne vil jeg følge :)

    God helg
    Klem Tonje

    SvarSlett
  7. Hei.

    Kjempefint kjøkken ;-)

    Likte godt drivved veggen, og ikke minst den hvite lampa. Hvor er den kjøpt? Ønsker meg en slik!!

    Klem Hilde

    SvarSlett