Sommerfugler i posten..

..Muligheten til og se, ta på og kjøpe vakre ting over disk kommer sjelden. Men GURIMALLA så morsomt det er med pakke i posten!! Man skal ikke shimse av en god netthandel, nemlig..
Jeg må innrømme at det har blitt litt latter og kanskje litt skuffelse av og åpne opp pakkene fra nettnissen. Noen ganger ser ting litt.. tja..større og bare annerledes ut fra handlekurven. Så mottar man en biiiitteliten pakke og skjønner at handlekurven ikke var i reell målestokk og fargeskalaen en heelt annen. Jeg fikk pakke fra nettnissen på lørdag og måtte også da skule litt på volumet av pakken. Men damdididam for et innhold!!

Sengetøy fra FermLiving

kontrollpåtidsklemma-hjelp fra FirmLiving
Blafrepapir som kan brukes til mye annet enn innpakning
Verdenskart for og stadfeste en 12-årings fullførte og planlagte eventyr

2ispann har sørget for nye familiemedlemmer. En nettbutikk full av ferm-living, blafre, farger, retro og glade ting du ikke visste du trengte.
Gangen og rommene til den minste og den største bukkene bruse gleder seg over nye vakresaker..

Etter en heftig uke (r) sitter jeg og drømmer om denne..


Ikke for at jeg trenger enda en wallsticker..Ikke for at jeg ikke får tak i den.. og ikke for at den ikke passer inn på kontoret..
Men den dagen jeg har bare FEM ting på to-do-listen skal jeg heller sette kryss i taket.. !


2 kommentarer:

  1. Atter en forlystelse;)

    Hilde

    SvarSlett
  2. Så når æ kommer til dokker så får æ heng opp en knagg førr Norge!
    Wohhoo :)

    SvarSlett